روستای قله زو

طبیعتی زیباودیدنی از روستای زیبای قله زو
روستای قله زو

طبیعتی دیدنی وجالب وزیبا که ما به شما توصیه می کنیم حتما از ان بازدید کنید واز طبیعتش لذت ببرید البته شهرستان کلات جاهای بکر دیگردی هم دارد

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

روستای قله زو

طبیعتی زیباودیدنی از روستای زیبای قله زو

سپاس

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ

  ای معلم ای سر و پا جان من                      

 ای طلوع مهتاب تابان من

               ای که بی تو کوه علم ریزد زمین                   

 ای هستی ،ای خورشید تابان سفید

                    اگر بی تو باشد هم جهان                          

 نخواهم زنده ماند ای روح من

                                        ای که در مقابلت                                         

 زبانم قاصر است

                ای زمین ،ای کهکشان ،ای کوه علم                 

 جان من ،ای هستیم ،ای خون من

 ای معلم ،ای سر و پا ،جان من

    ای که بی تو بشکند سنگ صبور

    ای هستی ،ای خورشید تابان سپید

با تشکر از همه معلم ها مخصوصامعلم های زحمتکش روستای قله زو

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
دهکده ***/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی